24 Mart 2012 Cumartesi

ERGUVAN DÜNYAMA İLK MERHABA:)

"çocuk da yaparım blog da" dedim tüm anne bloggerlar gibi....blog oluşturmak aslında ne zormuş...gerçi hergün girip uğraşmak istemedim çok karışık geldi bana... sonunda ilk post'umu giriyorum ama blog şablonum hala istediğim gibi değil...bakalım şimdilik idare eder...hele bir çözeyim esprisini...
 işte benim dünyam bu renklerde....kendi içimde hayal dünyam işte böyle...yeşiller...maviler...pembe ve erguvaniler...
hayatımın baharında erguvan dallarımda açan ilk mavi çiçeğim...canım oğlum mert..şimdi sen 8 yaşındasın ve ben bu bloga ömrüm yettiğince yazacağım ve sen bunları okuyacaksın...bu beni çok heyecanlandıran sebeplerden biri "erguvan dünyam"a yazmak için...merhaba:)
ve bu  insanı ağlatacak gibi bakan güzellik...cennet kokulu melek....dünyama mavi-beyaz aydınlığını katan ve canımıza can veren neşemize neşe katan  süt kokulu melek....bugün tam 2 aylık mete....canım oğlum sen de mi okuyorsun...seni çok sevdik biz...hemen alıştık kokuna...ağbin de hiç kıskanmıyor seni...hep kokluyor seni... emziğini ağzından çekip bazen ağlatıyor:)ağladığında çok daha tatlı oluyormuşsun:) senin cennetten geldiğin konusunda hemfikiriz onunla:) e hoşgeldin dünyama-dünyamıza bebeğim....
bu iki melekdir benim ilham kaynağım bir de erguvanlar....

12 yorum:

  1. wuuuuu süper olmuş...çocuk da yapmışsın blog da gerçekten...tebrikler..takipçinim :)Meleklerinle bir ömür erguvan güzelliğinde hayat geçirmeniz,mutlu,huzurlu,sağlıklı olmanız temennilerim ile sizi çok seviyorum canlarım benim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cancağızım ben de takipçin olmak istedim fekat ne mümkünn:) bi el atsan şu işe...:))

      Sil
  2. merhaba hediyeleşme etkinliğinde sizinle eşleşmişiz :)
    hakkınızda bilgi edinmek isterim. oğlanlar çok tatlı maşallah. parlakes@hotmail.com mailim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim esran yorumunu sana yorum yazdıktan sonra gördüm;)

      Sil
  3. yenge çok güzel yazmışsın, hislerini çok güzel anlatmışsın Allah sizleri bir ömür mutlu etsinn inş.. Mert ve Mete'yi kocaman öpüyorum takipteyim bu arada diğer postlarını merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm iyi dileklerin için...takipteyim bendeeee:)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. sende benim canımsın ayrıca da idolümsün;)

      Sil
  5. ee hoş geldin diyeyim o zaman sana:)

    bu arada antalyanın bende yeri ayrıdır:)))))
    bu arada yaptığın çocuklar çok şirin bloğunda öyle olacağa benzer:))))))

    takiptesiniz ailecek:))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok hoşbuldum... teşekkürler agresif prenses:)

      Sil
  6. Hoş geldin Zeliş, adaşız bu arada. yap bakalım çocukta blogta bizde bakarız yaptıklarına :) Tekrar hoş geldin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hoşbuldum:) çok memnun oldum adaşım şiirlerine ve paylşımlarına bayıldım...biri seni takipliyor:)

      Sil