10 Nisan 2012 Salı

FACE'IN PABUCUNU DAMA ATTIM:)

ben bu siteye bayıldım... ....neyi beğendiysem pin.liyorum yani iğneliyorum ...hangi sayfada olursam olayım pinliyorum..eskiden sık kullanılanlara eklerdim beğendiğim siteleri şimdi sadece beğendiklerimi kategorilere ayırıp saklayabiliyorum..harika bir şey mesela şunlara bayıldım...
                                                           duvar panosu:)
                                                             rüzgar çanı:)

                                          çok şirin kuşlar ve matruşka bebek figürü:)

kesilen limon saklama şeysinden yapılmış..:)


rengi hoşuma gitti...


çok hoş bir kombin olmuş...

dahası için şuraya tık tık:)

2 yorum:

  1. merhabalar, beğendikleriniz gerçekten çok hoş;) bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

    http://bensukaya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. beğendiğiniz için teşekkür ederim çok memnun oldum...bloguna geldim çok güzel takiptesin sen de:)sevgiler..

    YanıtlaSil